är julen slut nu?!

hehe sitter på mammas nya laptop och bloggar(a)
får ju passa på nu när hon är och jobbar och pappa inte finns i närheten,
haha. jaa jag får väl hoppas att alla har haft en bra jul?
eftersom det var det idag? ;o
men men... min dag var väl bra idag. vaknade vid 9 gick upp då. fixa mig sen drog pappa och ja till stan och handlade lite.. sen kom vi hem vid halv 1? ca..
ja bytte om och gick ut i stallet, började med att mocka hecticas box sen winnie, när ja va klar med det så hämta jag in hectica och red ut på henne :D hon va jätte fin som vanligt (a)
sen tog ja winnie ute på gräsmattan och longera henne, mke fin var hon också och hon släppte efter bra i rygg oh nacke, sen fixa henne lite snabbt, mocka zammies box som va kvar, sen ta in henne och longera henne också..
hon var jätte fin idag, har inte longerat henne på länge, mest mamma som har tagit henne nu när ja har focus på dom andra 2 mest. men ja märkte att hon är verkligen en dressyr ponny.. inte så kul för mig som älskar att hoppa men ändå. ska ge oss ut på lite dressyr nästa år och se hur det går..
när hon var klar så tog ja in dom andra 2 som stod vid staketet och väntade på mig :)

gick sedan in bytte om och fixa mig lite. sen vid ca 6 så gick ja bort till robban som va ensam hos jörgen, när ja kom va ena dörren låst och han låg och sov i soffan i vardagsrummet(A) bästa broor!
så jag fick gå in genom den andra, robban och ja började lite med maten, sen kom sarah och jörgen hem, och efter ett tag kom även mor och far bort, käka lite gott, sen prat,.
sen vare dags för mama och åka och jobba, oh aa massa mer..
men nu sitter ja i soffan, pappa är ute i dastun och ja har otroligt tråkigt nu ;p
min data haar helt dött, men pappa har pratat om ny data till mig, hoppas på en apple (a) ahaha

men nu orkar ja inte skriva mera ;d men kanske lägger upp nån bild eller så imorn, eller kanske ikv,
ska prova cameran som finns på denna dator :;D hahaha


god jul!

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

Härlig blogg du har! :)



Kolla gärna in min HÄSTBLOGG: http://frejalindskog.webblogg.se

2009-12-25 @ 13:31:44
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>