freaky freaky ...fresch

jaa då var man helt nyduschad;D och även nyrakad!
skönt att det är gjort. rummet är helt klart nu också. eller typ. ska fixa spegeldörren till garderoben och sätta upp dom sista listerna bara :)

idag så vare inte kul väder ute, kan vi ju börja med ;O
gick ut i stallet vid 11 ca, mamma höll på att mocka och ja tog in winnie, red ut på henne i snöslask stormen?
eller vad man nu ska kallla dagens väder ute i skogen, trava i snön är bästaträningen asso, både winnie och hectica har blivt mycke bättre i muskelaturen sen ja börja med det ;D ahhaa
men när ja kom tillbaka vare hecticas tur. blev en snabbis på henne bara. sen in till stan sen med andrea, fixade lite saker (a)
dumma ea sa att ja hade 5 min på mig om ja skulle med, eller rättare sagt, om ja hann på 5 min..
vilket ja gjorde, sminka mig och fixa kläder.. haha sen 15 min senare ca så kom tommas och andrea och hämta mig. vid dähär laget borde ja lärt mig att eas 5 minuter innebär mer ;p ahah

väl inne i stan så vare ju kaos? haha inget oväntat. köpte lite saker, ea oxå :D
sen åkte vi hem, ja käka när ja kom hem och fixa lite i rummet.. städa och så, bytte garderob. eller la över mina kläder i den nya..:D
sen utav nån konstig anledning så börja jag skriva nått konstigt, rätt spännande ;o lisa får läsa den imorn när hon äntligen kommer till mig ... kommer bli så underbart när hon kommer..!

men nu ska ja kolla på film sen sova :D

byye


saknar sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>