hehe

haha vilken dag..
kolla på film på engelskan,
the truman show
den var bra, sen från kl 9-11 så hade vi håltimma. haha
martina och ja va nere hos 8na, lite kul,
martina är portad därifrån! xd
sen vid 11 så hade vi språk i 40 min, bara massa kul saker faktiskt.
sen vänta till kl 1, bort till kyrkan och träna, gick helt okej med mig, fick ett tips av ida! (y)
sen vare pinsamt där inne, uusch!

när vi var klara så var kl, 3 typ, eller ja vet inte xd
mulade matte lite när vi kom ut fårn kyrkan!
kul (Y)
hahaha sen hämta pappa mig, åkte hem, snacka lite med ogge och sandra, sen iväg oh träna,
sen prata med sandra igen ;d och nu gör ja inget typ, heheh

ska gå och sova snart tror jag.
imorn ska det bli kul.. ahahah sandra (aa)

bild ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>