inget speciellt

ja, dagen har betått av attgå i sklan-.- träna och plugga, träning gick super,
och jag hann till och med gyma lite idag, det va as skönt!
sen vare att plugga, massa jävla engelska som ja itne orkar med-.- oh även en labrapport som vart klar.
har hjälpt mamma oh pappa lite i rummet oxå. nu är vi klara med grunderna typ, ja ser hur stor min garderob kommer bli, och känner mig glad.

btw så är ja inne på dag 3 nu, 1,5 har ja gått ner, är ganska nöjd med det...
imorn så SKA vi spela in låten och lite så, inte många dagar kvar till jul heller -.-
men skolan slutar först, ska bli så skööönt att slippa och få hit bästa vännen ist!<3333333
sen kanske, KANSKE att ja ska ta hål i navlen nu i helgen, om ea kan oh vill, och om min mor går med på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>