sandra idag/ikv

vaknade vid halv 7 imorse typ av att min mobil ringde, det va klockan -.-
både ea och ja vart galna, kunde itne hitta mobilen, sen hitta vi den under eas kudde... ahahah
sen somna vi om:) sen vid kl 8 vart vi väckta, ea skulle till stallet fixa hästarna, ja stannande kvar i huset, plocka ihop mina saker. sen somna ja igen (a)

när ea kom tbx gick hon och la sig igen, pappa och hämta mig. när ja kom hem så fixa ja grejerna som ja skulle ha till sandra, sen gick ja ut i stallet och fixade allt där :) kom in vid halv 11, sen vare bråttom att fixa sig själv, för att åka till stan och in till sandra.

när ja kom till sandra så satte vi oss på hennes säng och snacka massa, sen åkte vi ner till stan, åt pizza och ja köpte julklapp till robban...
sen drog vi hem igen, satte oss vid msn;D snacka med massa sen gick vi ut, rulla i snön. försökte ringa till ogge och jeppe, men dom va så tröga så dom svara inte xd

sen vart det kallt,så vi gick hem igen, satte oss vid datan och kollade på bästa filmen!!
Twilight! så jävla bra den är.... edward är så fakking jääävel snygg så det är inte okej!
sen vart det msn också, ogge började helt utan förvarning att skriva, jesper oxå, haha bara sandra och jag vet varför^^ ahhaha
så jääävla nice asso , ahhaha xd

men nu ska vi återgå till att göra på lite som mojligt :D

heejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>