snöstorm i skogen

jaa fy, snöar hela tiden, från morgon till kväll..
blir bara mer och mer....
jag har precis kommit in från stallet:) vart ute och travat hectica i snön, så undetbart mysig, men nu har ja dock ingen känsel i fingarna eller tårna, inte okej...
ska lägga mig i sängen nu, eller jag ska ta på mig lite myskläder tror ja;D sen sängen och kolla på tv lite grann :D

idag när mamma longerade zammie så passa ja på att fixa lite inne, damsög hela huset, och min dator. damsugarn åt upp en av mina tangenter, (J) det var verkligen inte okej,
sen fixa ja julgranen! så nu är det jätte mysigt hemma, hehe
senare ikv ska
JAG färga robbans hår, ajaj, undra hur det ska gå(a) ahahah
ja vi får väl se ;d
och imorn så ska jag till sandra! kommer bli awesooome..


men nu ska ja fixa lite till i mitt rum, väldigt snabbt ;p
sen myysa lite... kanske blir film myys med andrea?! hehe :D

kvällens outfit

linne-gina
tights-gina
kofta-H&M

hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>