söndag=otur

fyfan vilken jävla dag, spricka i fingret.. massa skit bara
tur att ja har sandra som får mig på bättre humör :D
tack för det..
ja har typ städat mitt rum, fixat lite där nu till jul, skulle egentligen åkt in till stallet oh kollat på dm matchen, när ogge och alla dom spela, hade ju lovat en sak (a) ahah men det blev ju inget så ja får hitta på nått mke bättre till tisdag om dom kan då :D..
sen har ja pratat med sandra typ hela kvällen, såååå kul.
hon kommer imorn, eller hon följer med mamma och mig från sjukhuset :D
sen sover hon hos mig, sen drar vi till henne på tisdag är där, ja sover hos henne ;d
sen kanske ogge och jeppe oh mer är med på kvälllen:D

men imorn ska sandra och ja LEKA i snöön kan ja säga.
lägger upp biiöder imorn:D

ska gå och sova nu faktiskt ;D haha helt otroligt..
skriver längre inlägg imorn:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha illa jennie xd

2009-12-21 @ 16:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>