tisdag

usch och fy,
dagens frukost var inte spec mke, försöker följa min nya diet bra!
den fungerar faktiskt ;O
hahaha men är inne på dag 2 i den nu...
under dagen så har det varit trååkig bild oh tyska och massa... efter 'lunchen' skulle ja och sandra gå till musiken men jennie va tydligen sjuk så det blev inget spela in eller träna -.-
så vi gick på stan lite ist, köpte inget ;o haha..
men sen vid halv 2 typ så gick sandra hem och ja drog ner till resecenntrum, stod och vänta på amanda och massa mer vi papa grapa men var tvungen att dra sen.. mobilen LAGGA sönder så ja kunde inte få tag i dom..
men men, fixa mitt busskort och lite så, sen kom mamma och hämta mig, vi åkte till rusta, och fixa det mesta till mitt rum, snyggaste (fond) tapeten har ja hittat!, lägger upp bild när den sitter uppe på väggen!
det som är kvar i rummet just nu är fixa klart väggarna och golvet, och massa annat små plock typ, hoppas att vi är klara snar
t! :)

jaja, men just nu så sitter ja oh väntar på att mamam ska prata klart i telefon, så att vi kan fortsätta, men under tiden så ska jag studa lite -.-

bild, engelska och svenska/so
jobbig shit som ska in denna vecka och nästa...
bilden fattar ja inget av, så jag ska ringa min bror som har full koll på 1,2&3 punkts perspektiv! =D
nu så håller ja på med lite 3 punkts perspektiv, det går okej typ, är inte alls bra på det, men snart så äre dags att kolla tv kom ja på oxå xd
ugly betty (borde ja va med i) sen äre HOUSE och hell's kitchen :D
tisdagar är bra dagar när det gäller tv
(a)

men nu ska jag återgå till plugget, innan mina päron blir sura att ja sitter vid datan....


btw, nyår kommer bli as kul!
ska spenderas med dom bästa,
LISA kommer ju, sen ska vi se om vi inte sötnosen andrea kan va med så det blir kanske att dra till felle och ha kul!....


bild på mig och bästa vännen!

bild sen i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>