uppdate

bad uppdate. i know
men det har vart alldeles för mke nu aso!
mitt rum är nästan klart :D känns kul..
helgen har varit nice, tränat och myst med grannarna..

eller igår när min familja va på julbord så stanna ja hemma, åkte ner till ea och om vid 5 oh åkte inte hem förren halv 1..
bästa vännen och ja satt med varsinn, 2,25% cider  i handen vid kl halv 12 på en lördagkväll oh prata om allt..
vi hade lite att ta igen, men riktigt mysigt var det. sen kolla vi på ice age 3. bästa filmen!! :)
idag så har ja målat mitt rum ännu en gång, sen har ja fixat 2 biljetter till mig och sandra till IDOL finalen!!..
ERIK ffs.. kommer bli så jävla kul, snadra och ja i stocksholm (a) nice as hell ;)
men nu ikväll har ja tagit det lite lugnt, legat i ett varmt bad och pratat med sandra i telofon, vilka planer vi hade inför idol xd ahaha
imorn ska ja hjälpa henne med tekniken ;d och sen har ja tydligen lovat sandra nu oxå att ja ska komma och sjunga för henne och jacob, jaa hur ska detta sluta? ahah


men nu har ja inte tid att skriva mer, ska plocka iordning till imorn, sen ska ja plugga lite till, sen sova:)

puss oh gonatt alla!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>