amanda idag!

amanda idag!
det va kul. först så var jag och bästa sandra i stadium arena.
vi kolla på när amandaas klass och flera andra
hade idrottsdag. det var kul.

sandra och jag skrattade.
dom va inge bra.
hihi.

sen efter ett tag så var ja och sandra tvugna att gå.
till våran idrott.
vi körde badmintoon.

efter ett tag kom amanda och lisa bort till racket.
dom satt och kolla på oss.
sen spelade dom med mig och wisting:)

sen så vart det garvatack på mig och lisa.
sjöng falskt och garva som f*n..

hah det va kul.
sen så hänge amanda med mig hem.
det blev att dra till träning, med båda hästarna.

amanda smsa under tiden (a)
sen när ja var klar så åkte vi hem.
blev att sitta lite vid datan.
sen kolla idol!



OMG. erik var helt otrolig asso,
går inte att beskriva.

ranhi åkte ut. amanda vart jätte lessen :(

hon grät. sen hände massa annat oxå..


men nu är kl mke. jag ska sova.
imorn äre gymnasiemässa. ska gå på den.
tsm med amanda..

puss på dagen

hejs♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>