bio med sandra!

helt jävla sjukt!
dagen va kul, alva var med hos mig, vi red ut på winnie och hectica, pratade verkligen ut!
när vi kom hem så rensa ja lite i rummet, alva satt vid min dator.
efter ett tag så blev det för mig att gå och duscha. sen fixa mig till kvällens bio besök.
självklart var man där med bästavännen
sandra! vi hade så jävla kul asso, godis på gottegrisen haha..
sen själva bion! NEW MOON! det roligaste var att när vi satt på mcd så berättade sandra värsta roliga grejen för mig.
dom körde på en katt på vägen till stan, fan va jag garvade (a) det lät så kul när hon sa det xd
men inte så kul för katten, och stackars sandra hade så dåligt samvete (a)
men men, när vi hade satt oss så börja vi typ klaga på hur liten salongen var, men rätt mysig, nått mer som var kul det va att alla vi som satt längst fram (som vi) hade sett filmen innan så vi satt oh sa repliker och så.. ahahahaha ja grät!(a) den är lite sorglig när edward säger att han inte vill ha bella med sig, buhu ;( sen när hon sitter i sott rum och månaderna bara flögförbi så satt och sjöng med i den låten. hihi som jag kan av nån konstig anledning, sandra ba va tyst.. (tss) sen äre så jävla bra i filmen efter att hon har hoppat från klippan! ahahha när hon ligger på stranden och han gör hjärt massage och ba
-andas, bella, andas,
(bella hostar till lite)
-aah! ahahaha
shiit det är så kul, värsta rolig är jacob, sen när han tog av sit tröjan när hon föll av mc'n så satt alla i salongen
åååh ! ahahahahaha fan va kul det va! sen slutet, sandra och ja ba. married me!, samtidigt som han, sen är filmen sluut, dom som sitter med oss på nedre raden ba åååh! den är så bra , sen säger en kille bara, men han gillar ju pojkar! hahahaha !!!


jag ska fan köpa filmen sen när den kommer! bara för att kunna kolla pås svenska och se hur omgjorda alla replike blir! xd ahahaha
sen även för att få se på EDWARD! (dreeeegel)♥

haha har typ sagt helt filmen! (a) men ja skulle verkligen vilja spela bella i den! vill ha edward!




HELT BEROENDE AV DEN!!♥♥


KÄRLEEEEEK!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>