shan the man!

OMG..

bästa kvällen fan, shan the man är så jävla grym!
andrea, erik och jag garva som fan asso..

shan va så jävla rolig. värsta roliga skämten asså..

sen när vi åkte hem så ville vi käka nått, så vi stanna och käpte kina mat.
mums!
när vi kom hem så käka vi och skratta massa.. sen till alla som är bullimiker.
ea och jag har värsta teorin!

kina mat är jätte bra för er, speciellt och ni äter den med pinnar.
man får upp ett korn per minut, och känner man att det blir för mke mat så stoppar man bara ner ätpinnarna i halsen:) så smart asso, och sen vare ju 2 ex blondiner som kom på det oxå! haha


sen har det vart massa mer ox, kommer inte dra upp det men ändå xd haha
just nu sitter ea och ja oh snacka om en sak.. vilket gör mig arg, oh henne lessen...



sen en annan sak som ja har kommit fram till det är att.
jag är inte bra på nått asso. vill bara dö fan!
mår så jävla dåligt men vet inte varför asso,
orkar inte med nått längre vill bara boort!...



imorn så hoppas jag på att jag kan åka in till amanda och va med henne och massa mer...
men har dö mke att göra innan -.- ska skynda mig och ska upp innan 8 ! ;o
så ja ska nog gå och sova nu.
puss på dagen och största kramen på andrea!!! älskar dig in i det sista, och du vet att ja alltid finns vid din sida!
!
♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dej sjuk! vi genom allt grannen!! <33333333333

2009-11-17 @ 19:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>