:D

skrev inget igår.
men sandra var här. vi hade jätte kul.
hehe (a)
myste massor. såg film.
jag grät. filmen var sorglig..
sen sov vi. jag hade träning idag.


träning för magnus gällerdal.
gick super! båda ponnysarna var fina!♥


när jag kom hem så fixa jag allt i stallet.
idag var ingen bra dag egentligen. jag har varit lessen. vet inte varför men jag har gråtit kan jag lova!


det var farsdag idag också!
vi fira pappa.
min älskade store bror robert hade kommit tillbaka hem.
han mådde inte bra igår:( så som han mådde mår jag nu, förutom att det handlar om olika saker.
vi åt middag hos jörgen. han hade gjort good mat!
jag har vart tyst i mer än 5 timmar nu,
när mamma och pappa gick hem sen så prata jörgen robert och jag.

varför ja mådde som jag gjorde och allt sånt.
sen myste jag med kattungarna.
dom somna på min mage när ja låg på golvet.
sen somna jag (a)

efter ett tag gick jag hem, robert stannade kvar.
sen jag kom hem så har ja fixat kläder till imorn.
prao......

usch jag vill inte. orkar inte.
har inget engachemang (stavning)
men jag måste.

just nu så har ja kollat klar på sex and the city.
det är bra, jag gillart :D
men nu är det dags att gå och sova om jag ska orka med dan imoron -.-

puss och gonatt alla!♥


btw: OMG jag ser fan snart ut som kissie!? eller nej justde, hon ser ut som mig,(A) ahah



Kommentarer
Postat av: you know who

är det dina glassisar ? :D<33333333

2009-11-08 @ 23:08:23
URL: http://andreanorby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>