ensam, rädd, poised

haha vilken eftermidda/kväll..
tränade ju min knasponny, hon gick super! tummen upp (Y)
sen när ja kom hem så fixa ja allt i stallet klart,
sen in duscha och bort till storebror för att åka ner och hämta pizza(a)
aasso shiit nu kan ja inte äta på flera veckor bara för pizzan ;O
fast kanske kan dricka ett glas vatten imorn, utan att det gör nått.

men jag ska inte va orolig ändå, spydde ju upp allt ;)
så duktig..




eller inte. skulle fan aldig sjunka så lågt xd
inte till kissies och dessies nivå, jävla inplastade wannabe barbie silikon slynor.
ojojoj vilken ordföljd ja kom på (a)
men det är sant att ja åt pizza, det va gott (y)

bästa vännen
andrea och jag har kommit fram till vad vi ska ge varandra i julklapp!
vi ska gå och ta hål i naveln TSM..
det är nog det viktigaste, va med och stötta varan!♥
vi har känt varandra i
8ÅR nu

älskar henne så jävla mke, vi bråkar massor men blir jämt samms!
finns inget bättre än när vi båda vet att vi har gjort fel.
skriver ett sms eller ringer.
ses i backen!?<3333

så brukar det va.. vilket jag gillar
du finns verkligen där för mig jämt, vått som tort.
vi går igenom allt tillsammans.
vi är så olika men ändå lika!
jag skulle kunna skriva en bok om hur mycket du betyder för mig..


men nu till något annat!

*imorgon blire amanda
*lördag stan med ea först sen shaaan the man med ea och jörgen!
*söndag vet ja inte ännu xd hehe

sen äre skola igen, eller iaf för mig xd
ska käka med amanda massa då..
hon vet inte om det än bara med det ska vi ändra på (a)..

men nu orkar ja inte skriva mera hehe kanske lägger in nått mera sen :p hhehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>