fredag den 13:e

jaa!
idag har det varit fredag den 13:e
min favorit dag. utan den hade ja inte funnits.
ja ni kan ju räkna ut vad ja menar :p

dagen har varit jättebra!
börja med att va ute på hästkliniken med de två vita sakerna.
kolla tänderna på dom.allt såg bra ut.
när vi kom hem så sprang ja in och bytte om.
sen iväg på zamira. som va jätte duktig.
sen in fort byta om igen. men denna gång till vanliga kläder.
iväg oh jobba.
shiit va kul det va, ja har ett nytt smeknamn...
jerry. som han i ica reklamen! ahaha
fan va vi garva....

sen åkte ja hem. byta om igen, fixa mig ännu mer.
och sen så åkte vi ner till fam. nörby.
vart lite fredags mys med räkor och film. eller ea oh ja kolla film.
vi satt även och prata länge.
ibland så kan det bara behövas..
vet inte vad ja skulle göra utan dig♥

men nu är ja hemma ige, sitter och kollar alla bloggar. som vanligt xd
smsar med nåra.
kollar massa annat oxå.
men ska straxt gå och sova.


imorn ffs!!
SHAN THE MAN!

shit så kul det ska bli, helt sjuk ju!
ea och ja kommer va så jävla snygga, ahha glassa omkring på stan lite innan,
i våra brills xd aahah
ea ska köpa te mig imorn när hon och hennes mor ska in till ikano, hon ska även köpa ny maskara. sen är vi kvitt när det gäller pengar :D

men nu ska ja dra mig.

puss och gonatt alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>