fuuck!

fuuck!

asso ja dör..
det ska inte va såhär. inte du och inte nu!

dagen har vart helt okej!
fett skönt med ca 10 st i klassen, inte ens det.
felicia och jag har vart hela dan, alla har sett att hon va lite brunare i fejjan, men fan inte att ja har färgat håret!

den ända som märkte det va amandas lille bror! hejja dig(
Y)
på lunchen gick ja och felicia ner till de geer typ, mötte upp amanda och lisa.
sen gick vi till ******** och ja köpte ett ********
hon i kassan titta konstigt på mig och amanda garva åt mig xd
sen drog vi till donken, möte wc oh nån mer? xd hehe
vi käka lite, sen satt vi oh snacka massa och garva sönder..
sen gick vi till kunskap, lämna av amanda och lisa men blev stående där, landin kom ut oxå.
stod och garva massa typ ahha xd

lisa är kåt i mina knän oxå (a) hon säger att ja har bra knän, ahahaha låter nice väl (a)♥
vet att ni är avundjuka, att inte ni har nån som gillar era knän xd  HAHAA

men sen när ja sluta idag så drog ja ner till bussen, 116 faktiskt ;O drog till
amanda
vi va såååå duktiga, plugga i en timme (a) sen spela puckot in mig när ja sjöng -.-
dumma amanda.
men sen så skulle ja hem, pappa hämta.
vi åkte hem och när ja kom hem så blev det att prata med mamma, vi har kommit fram till att ja ska gå ett en psykolog och snacka. känns kul? nej inte alls, vill itne men ja måste fan det, mår så jävla dåligt,
och ja orkar inte med det längre...
sen om man har tur så får ja följa med robban när han ska till spanien! villl verkligen det..
resten av kvällen så ska ja typ städa lite i mitt rum. sen orkar ja inte skriva mer nu,
skriver imorn igen!..


peas out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>