hatar att jag älskar't

vet inte hur jag ska börja.
men typ idag vart det ingen prao. hände en sak imorse.
så det blev att va hemma.
smsat med massa, fått amanda att hata mig ;o
kollat på filmer på youtube. amanda hatar mig för det.

men jag vet inte varför jag gillar det. dom flesta är imot det men inte jag.
jag tycker att det är helt 'normalt' eller vad man ska säga.

det ända är att ja tycker det är så synd om dom tjejer som har det.
men samtidigt blir jag avundsjuk ;o

kollar man på den här tjejen så är hon snyggt smal



men som det här.. inte kul, alla anorextiker ser sig själv såhär.
ju mer ben du ser ju mer vill dom gå ner, eftersom att dom tycker dom är tjocka då..

.................................................................................................................................


nått annat då.
jag tror att jag är förföljd av nån ;O
för igår när jag var ute och sprang så sprang jag vilse och så vare nån eller nått i skogen :O

sen nu när ja sitter hemma själv så hör jag massa läskiga och konstiga ljud, inte kul!!

lennart är inte inne heller så ja kan inte skylla på han. shadow ligger här hos mig, och dom andra katterna sover,
dom är för lata för att göra oljud xd

dskit läskigt äre!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>