ja vet att ni gillart xd

ja dagen var helt okej tror jag?
inte mke koll nu. jobbigt.
just nu ligger jag i sängen. inne på msn faktiskt.
skriver med folk.
amanda t.ex.
vi ska göra en grupp på facebook.
den ska heta... vi står imot grupptrycket! inget vaccin här!!

amanda och jag tänker inte vaccinera oss mot nått som inte finns.
har vi kommit fram till.

på tal om ingenting då..
jag har en lite konstig teori men ja gillarn!

Kissie vet ju alla vem det är.. hon påstår att alla vill va som henne.
men ja har aldrig sett någon som ser ut som henne. inte ens lite. sen om man kollar på
rahlenfeldt så ser typ alla killar ut så nu.
men ingen ser ut som kissie. det måste ju betyda att ingen vill se ut sen uppblåst inplastad och borttappad 18åring?
eller, någon som håller med mig?

hehe. men nej! nu ska ja ta och göra lite nytta. ja ska plugga :)

btw, här kommer en bild se ja va hos lisa (a) loove it! ♥

hejdå♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

haha heeelt rätt jennie ;D <3

we are the kissiehaters : )

2009-11-04 @ 21:49:02
URL: http://liiisanilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men precis, det är ju så sjukt kul eftersom att det stämmer :D

<33

2009-11-04 @ 22:10:54
Postat av: amanda

hahahaha, vem är med i det där inlägget oxå ? hihih, ja är föööör bra :d

du är lite rolig jennie, du är braaaaa på att komma på nya teorier till allt :)



PUSSSSSSS <3333333333333

2009-11-05 @ 08:19:22
Postat av: joooooooooonte D;; <3

man ser dina trosor :O HAHAHA (a)<3

2010-02-09 @ 00:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>