jag vill

jag kar kommit in i ett stadie där jag bara vill träna.
bli ett kontrollfreak över mig själv.

vill gyma, ut och spring bara.
låångt bort, men jag vill ha sällskap men det finns ingen med samma engacheman såklart.
anledning för att ja vill träna är för att ja inte är nöjd med min kropp, vill vara slankare,
och det spelar ingen roll vad andra tycker och dom säger, det är ja själv som ska vara nöjd i den kropp som jag lever i.
är jag inte det så får ja försöka göra nått åt det..

spelar ingen roll om alla som man känner säger, asso shit din kropp den är så jävla fin!
skulle dö för den.  då känner man ännu mer att man inte gillar den,
jag vill förändra min kropp för mig själv, ingen annan..
vill inte bry mig om vad alla andra säger.


och detta är ett ämne som ofta kommer upp i tjejsnack, vad jag vet..
likxom... åååh ja hatar min kropp, jag är så tjock och såna saker,

jag kan erkänna att ja hatar min kropp men ja tycker inte att jag är tjock men ja vill ändå göra nått åt den. anledningen till att man ofta säger såna saker när man är med folk är för att man vill höra: Neeej du är inte tjock, du är jätte fin.. samma sak med andra saker som man ofta säger.

sen såna som skär sig! dom är inte emon bara för det.
det finns jätte många anotexiker som skär sig oxå. och dom är för det mesta inte emon.

en annan sak som jag inte gillar, det är tjejer framför allt som klär sig i för små kläder, som inte fattar att dom inte kan ha XS eller S utan te.x. bara kan ha M eller större.
för att om dom ska ha mindre så ser det inte bra ut. sen om dom skulle få kläder i av nån kompis i present eller så och det är i M och blir jätte lessna. fyfan så jävla trög man är då. asso ärligt.
fattar man inte att man måste ha den storleken elr?`..

säger bara hjälp!
haha

Kommentarer
Postat av: emelie

asso tänker du bli som kissie du oxå elr?

ge dig, du är smal som du är!!

2009-11-11 @ 19:06:51
Postat av: Anonym

asso tänker du bli som kissie du oxå elr?

ge dig, du är smal som du är!!

2009-11-11 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>