lite om dagen

börjar med att säga
GRATTIS till lisa thörn som fyllde 15 idag!


dagen har varit ganska tråkig.
det ända som var kul va att reta amanda och stå i kassan.
kunderna skrattta lite åt mig, eftersom att jag inte visste hur man gjorde.
men det gick bara ändå :)

när jag kom hem så bytte jag om lite fort för att hinna ut på min PIGGAbus ponny hectica(a)
ea följe med oss :)
vi pratade lite om lördag.
det är ju dags för Shan The Man då! ♥
det ser jag fram imot..

sen nästa vecka är det ju bio med amanda!!♥

men nu ska jag springa och duscha lite fort under reklamen i HOUSE.
sen fortsätta titta på det och prata med landin.. :)

hejdå♥
shaan the man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>