situation!?

situation!?

jag är inne i en depp period.
inte emo aktigt, utan bara så jävla lessen på allt..
vet inte vad jag vill. förutom att fö typ
..

men men, idag var första dan på praon. det var helt okej.
inte så jätte mycket att göra, fick mest ont i ryggen ;o

sen när jag kom hem så fixa ja hästarna sen åkte ja ner till sötnosen andrea.
hon stod i duschen när jag kom.
hehe busigt (a)
kan inte låta bli att kolla xd


jennie: åååh när står du och blottar dig?(a)
andrea: hehe japp, men du behöver ju inte titta
antonia fnissar..
jennie: nej jag vet, men jag kan inte låta bli x)
andrea: du skrämmer mig jennie ;o xd
jennie: hahah men ja ska inte kolla
vänder bort huvet och pratar med antonia..
andrea:så
(jennie kollar xd ahah)
andrea: haha men jennie.
jennie: fattar inte varför jag kollar(a)
andrea: hahah trögo :D


hehe jaa, men sen efter detta så färga ea mitt hår ;O
fan va taskig hon var.. spärra upp ögonen och sa massa.
shiit det är grönt! :O
och jag fick inte kolla heller så ja fick ju fan panik när på min pall som jag satt på efter åt.
men nu är det lugnt, håret vart helt okej? typ, vi ska nog färga mer chocklad :)

men vi får se ;)
på lördag så är det shan the man!! men bästa andrea och store bror!
kommer träffa eriik! hahah
sen innan shan, så ska jag och ea gå på stan kollla klänningar till skolavslutning i jul x)
sen färg till håret? *^ ska träffa amanda också!
har inte träffat henne på en vecka liksom :O♥

det får räcka för nuet..
 hejdå :)♥

Kommentarer
Postat av: amanda

har liksom inte dej på eb hel vecka :O

OMG !

de är föööör lång tid !

hihihih, jennie är bäääääst ! :* <3333333333333

2009-11-09 @ 22:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>