skaffa ett liv

inget viktigt.

asso, att du fortfarande bryr dig?
helt jävla sjuk, du är så jävla dum i huvet!
jag hatar dig verkligen..

skaffa ett liv och sluta bry dig om alla andra!
ful och äcklig äru, så inte så konstigt att du inte får nått ;)

klarar mig så jävla bra utan dig, finns så många som är bättre än dig!
fattar inte hur ja kunde falla. oj nej förlåt.... RAMLA för dig?
hur kunde jag?, varför?
du har så jävla dåligt inflytande på folk oxå.. sluta bry dig och tro inte att du är nått.
för cool eller nått, är fanemej det sista du är...

försvinn ur mitt liv. snälla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>