usch för elias (a)

dumma elias som har fått mig att bärja lyssna på elvis, det roliga är att varje gång som ja ska skriva elvis så lyckas ja baa skriva elias xd ahaha

aa men iaf, just nu sitter ja oh lyssnar på elvis -.- ahahah, men det är rätt bra ;o
har fixat massa i rummet sen ja kom hem.

skolan skulle ja inte gått till egentligen, men kul vare ju :D
eller hur sandra (a) ahahaha, shit asså...
felicia var sjuk och jag är oxå sjuk men ja gick xd ehehe, martina och jag har haft jätte kul måste ja säga,
ruuuuumpa! ahahahah ♥


det blev ingen match för min del, eller asso kolla på,. blev att va hemma ist,
sen är amanda imponerad av mig :O bara för att jag minns massa saker som handlar om oss, men det är ju bara bra att ja gör det, då han hon nån nytta av mig (A)...

det som är nu i skolan oh så är typ att ber har öppet hus på torsdag! och vi har mässan samtidigt-.- men men, ska gå med amanda oh dom tror ja ? eller nått..
iaf sen den 27e allså¨på fredagen så firar bästa vännen
andrea och jag 8år TSM.
visst har det varit mke skit under dom åren, men vi vet ändå att vi 'älskar varandra!♥

jaaa, sen i helgen så blire BIO, med elias och sebbe oh sebbe kunde xd
kolla på new moon den filmen eller dom filmerna har blivit som någon jävla drog för mig asso ;O
värsta läskiga xd hehe , men jaa nu ska ja återgå till att fixa i rummet, sen ringa sandra igen :
)

hej då ;)

Kommentarer
Postat av: a

hahaha, de är väl bra att du kommer ihåg xd

ska ja till ber idag ? :o hahahahah

älskar dej <33333

2009-11-26 @ 10:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>