min teori

jag har en teori om zamira (min cpponny ^^)

hon är som jack sparrow's kompass xD
pekar men i detta fall går åt de håll man vill, men bara ibland xD

hoppa henne igår, hon va klockren, titta ingenting, bara hoppa.
hon skutta över 1,20.. sen när vi höjde till 1,25-1,30 så böja hon ta i LITE...

haha sen idag när ja red dressyr så gick hon oxå klockrent, nått är fel med hästen.. ahhaha xd

amanda trodde att ja var felet, eftersom att ja jämför min häst med en kompass xD

haha jaja, dagen var bra iaf, hunnit med mycket!:)

imorn blire kanske stan på kvällen? kanske, vet inte.


IDOL

Ojojoj säger jag bara xd

ERIK han är ju bäst asså, helt klart bästa.. utklassar alla andra fan xD

men nu ska ja fortsätta sjunga (a)

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>