jo jag vet

har inte bloggat på hela dan, men kom inte hem förren nu. eller för en stund sen,
vart lite överallt idag. sjukhuset i norrköping och linköping sen hem sen mantorp sen lite här ohvar,
träffa ea hann man med.. mitt sjuka barn xd skjusa hem henne xd och nu ligger ja här i sängen
med tanken, ska ja orka sätta på tv? oh ska ja orka ta av mig kläderna?
äre nåt bra på tv?
(kollar tv.se)
ååh det är south park snart, de ska ja se..
(tv;n på)
men kläderna? ååh ja orkar inte... ligger klar i sängen med dom på ett tag (I)

sen kan ja ju säga att de absolut roligaste på hela dan va 40 åringen som satt och LANA inne på donken -.-
haha gu' va vi garva. ea filma stackarn så de kommer la upp på bloggen snart xD

men nu ska ja se om ja kan göra nåt åt mina problem? ska ladda hem lite filmer kanske? hmm
aa eller så, men blir mer bloggande idag. ensam hemma under typ hela dan ;) sen blire massa fix, se om ja kan ta mig in till stan? vill träffa amanda så gärna!!! saknar henne! ♥

men men . meer senare :P
gonatt

NY duschad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>