mardrööm!

Vaknade imorse klockan 04:30 med ett ryck och hjärtat uppe i halsgropen. Jag hade min värsta mardröm på länge! Jag gick igenom samma smärta som jag själv har gett någon annan fast möjligtvis värre, och det var rent ut sagt en fruktansvärd upplevelse. För drömmen var så äckligt verklig att jag inte kunde skilja på om det var sant eller ej. För det kunde ha varit sant, eftersom allt ligger på den osäkra sidan för mig just nu. Men drömmen var sann för någon annan som jag inte visste att jag hade sårat så djupt. Jag fick mig en lärdom av det iaf, och jag vill aldrig uppleva det igen.

Jag får konstigt nog alltid tillbaka för det jag själv har orsakat någon annan oavsett om jag vet om det eller ej, jag får iaf veta det förr eller senare ändå. Jag börjar faktiskt tro på det här med natur lagar, har man gjort något fel så får man tomefan tillbaka för det också någon gång i livet. Drömmar har en mening, och det har även mardrömmar också tyvärr.

- I know this is a feeling that I just can't fight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>