skimmelschampo och grillad mat

väntar på att mitt egna lilla cepee ska komma xd
allt är packat till imorn, ska bara putsa sadlarna sen

har nästan tvättat båda hästarna, fick bara ta benen på dom :/ hatar detta väder!
förstör allt för mig, eftersom ja inte får tvätta om de inte är varmt ute, buhu, men mne hectica är reen och fin!:D
winnwinn ska vi inte prata så mke om xd

julide är påväg hit nu, så ja ska plocka undan kläderna som ligger på golvet
kan säga såhär! det ser ut som ett slagfält i mitt rum, hur det kommer sig att ja måste städa mer en 1 gång i veckan
vet ja inte xd men men ska ta och skynda mig lite,

senare eller typ vid 7 blire mat, pappa grillar (asd) ska bli supeer gott :D

bloggar mer sen =)

kööss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>