väntar på att mammsen ska vakna

sitter i sängen men mammas dator och väntar även på att hon ska vakna,
ska springa ut och ta in hästarna nu och fixa dom sen väcka henne.
allt är fixat och klart för ikväll, ska till bestisen amanda.. :)) ska bli kuulkuul:D

dagen i söderköping va toppen !
Hectica va super fin verkligen och gick upp i ledningen med riktigt bra tid, med såklart kom 3 och slog mig och slog mig så ja kom 4a, eftersom de var 2st 2er så vart ja 4a:P men skit nöjd ändå. alla var skogslottare, sen kom ja även 3a i stilen där. winnie var också fin, men peta ett i omH. men det va mitt fel, uthopp i kombination (räke) och kom
för snabbt in. men nöjd ändå. kom 3a i stilen..

men här kommer massa bilder som ja tagit under eftermiddan ... kommer inte blogga mer idag heller tror ja, kommer mer när ja kommer hem imorn :)

'


busigt x))

halv dresscode xd jeans skjorta och vanliga tights, oh ett linne
bilder sen konstig ut pga att skjortan hänger ner på ena sida xD

men ska dra min in mot staden nu..

hörs på lan xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>