finaly

GISSA VART JAG SKA IMORGON?!
tävling hela helgen i greva tsm med bästa :)

____________________________________________________________________

träningen: ponnyn va super! fick nåra hinder på 1,20-1,25 och ponnyn hooppade bättre än någonsin!
hoppa mig ur sadeln ett antal ggr men ja höll mig kvar! haha, nä men det känns verkligen super nu till helgen när man äntligen ska få åka till greva och tävla! har ju missat alla andra ggr som dom haft där. men nu!
vi åker typ vid  4 tror jag :) längtar nåt sjukt asso!! :D


men nu äre sängen som gäller, packa klart gör jag imorn när ja vaknat. duscha ponny ska jag också göra och jogga av 3 st. winnie får sig en sväng när vi kommer dit också.. menmen inget mer ikv
hörs imorn :)

Kommentarer
Postat av: celina :D

hihi jag vet bästa musiken (a) , haha, men glömde den :p <3

2010-08-11 @ 23:46:46
URL: http://celinabiebers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>