förlåt

jka vet att ja inte har bloggat på typ 3-4 dar? men ja har vart sjuk och har inte fått använda dator.. bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv^^
har precis kommit till hotellet nu nere i skåne och ska ta mig till duschen sen sova, eller kolla lite på film typ.
tog oss lite drygt 7 timmar att åka ner, vilket va lite länge för lilla ponnyn att stå i transporten men hon är så himla dukigt! vart att gå massa med henne när vi kom fram sen rida och gå igen..  super fin va hon.. tur att malin (min tränare) red henne igår, ja hade inte suttit på henne på 3 dar förren idag (a) pga att ja vart sjuk :( aja men ja uppdaterar så mke som ja kan nu under helgen,. det kommer alltså vara kvällarna när vi kommer hit till hotellet igen ;)
men nu ska ja skynda mig lite så ja blir klar nån gång :)
bloggar mer imorn

BYYE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>