GODKÄND debut

jaa hemma från en mer än 12 timmars dag på tävling.. åååh vi ä'lskart..
ponnyn va SUPER fin på framridning och på banan kan man mest säga att vi skämde ut oss? nae men hon va inte så fin som på framtidning... staketet va livsfarligt. dommarna skulle säkert attakera henne så de va bäst att skygga undan från dom. galoppen hade små hopp i sig, och sprängen va 27m upp i luften.. ae sen red ja fel väg, eller ja missa sista volten för ja vart disstraherad och sur för att hon höll på.. sen när man kommer ut från banan var de inga glada ord eller miner från min sida.. mamma va inte så glad på mig(a)
men när man väl kommer upp i hoppsadeln va allt borta.. ponnyn va GRYM hoppade allt utan att blinka oh nollade! super va hon.. sen va man mke gladare iaf! :p när man travat oh skittat av ponnyn ställt in i transporten. gått terrängbanan en gång till och käkat lite säger mamma.. kan du gissa hur dags du startar terrängen? (kl va då 13:15)
jag: nae ingen aning? Mamma: 18:18 ikv :D åååh jätte kul.. så ja satte mig i bilen oh sov 1 timmar typ sen veterinärbesikta vi oh sen sov ja 2 timmar till!

terrängen var helt godkänd! känndes jätte bra att dom 2 innan mig ramlade av. och de va totalt 3 lösa hästar på banan... känns jätte kul när man sitter på zammie, så ja vart ju as nervös. men hon skötte sig SUPER.. fick ett stopp på häcken sen tappa vi lite mke tid vid vattnet.. jätte läskigt ju xd men helt okej debut somsagt!

nu väntar lite massage sen säääääääängen! hörs imorn :)

oh btw: kom på en 10e plats xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>