min framtiid


blev inget mer skrivande igår, min dator är trasig och mamma gjorde bokföringen på sin så ja strunta helt i att blogga. fick lägga mig i sängen ist oh kolla på tv, knarka massa tabletter och dricka mängder av vatten och annat, det är skitjobbigt när man inte får sitta ner asso, jag glömmer bort det hela tiden! ja gör liksom allt ja inte får också när ja väl sätter mig: korsar benen över varandra och sitter lite framåtlutat och vridet! weeej. sen måste ja stretcha ut mina ljumskar och höfter typ 3 ggr om dan-.- oh ja det är ännu mer ja ska göra! om jag inte börjar stretcha min kropp direkt när jag hoppar av mina hästar så kommer johan (min naprapat) förbjuda mig att rida oh träna! vilket är skit kul... så nu äre bara och göra allt sånt direkt, så aa det är typ så det ser ut nu en framtid för mig.. ska till johan på tisdag igen tror jag, blir väl asbra efter att jag vart och tävlat hela helgen. först sitta i bilen 3-4timmar ner till lisa. sen äre fram oh tillbaka från greva varje dag, inte för det är så långt, men sen äre sitta på hästen ett bra tag och massa.. bilen kommer jag nog göra som igår, att jag ligger ner xD


men men, har tröttnat på att stå upp nu. ska käka lite frukost sen blire klippa winnie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>