aa tja

märk nog att ja är hemma igen.. bloggar rätt mke..
FAN va ja saknar bästa vännen -.- orkar inte vänta till ljungby eller södertälje ELLER höstlovet, för långt :(
men nu till grejen:

jag som dom flesta andra läser säkert alexandra nilsson a.k.a kissies blogg?
nu har hon skrivit att hon är den nya lady gaga.. eller rättare sagt såhär har hon skrivit:


Många gillar ju Lady Gaga pga hennes unika stil, the same is with me.

Vi har båda fantiska låtar ute på marknaden,

och vi kommer troligtvis båda vara en del av musikhistorian efter vi har dött,

men vad är det pga av?

Jo våra unika klädstilar!

Lady Gaga har ju dock inte samma bystmått som jag har, fyller minst sagt ut kläderna mycket bättre hehe ;) Ögonbrynen ska vi inte ens gå in på.. Pincett, någon?

vet inte om nån håller med mig nu, men enligt mig så är dom inte de mista lika. lady gaga är KÄND för att hon har jävligt bra låtar och är allmänt grym. men kissie har gjort en låt som är sjukt dåligt och hon kan inte sjunga -.- oh stil? njaaaa...

bröstmåttet KAN bero på att du itne är nöjd med dig själv så du måste operera dig!? -.- så klanka inte ner på en stjärna!..

 

nu får vi la se hur många som kommer bli irriterade på de här inlägget. men det är fan min egna åsikt och ja bryr mig inte vad ni tycker om det!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: philip

så jävla rätt! riktigt bra skrivet! kissie kan typ gå och dra nånstans!

2010-08-15 @ 21:09:51
Postat av: ida

det kallas att provocera! hon är inte ens seriös när hon skriver sådär för hon vet själv att det inte stämmer, hon vet att hon bara får sjukt många läsare av att skriva sådär. hon är smart vetu ;)

2010-08-15 @ 23:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>