vart ska man börja?

vet inte riktigt vart ja ska börja. hittils har de vart 4 fel genom alla starter vilket är lite surt. men ja har itne haft dom bästa förutsättningarna, igår va hon stark och alldeles för pigg, på framhoppningen gick min ena stigbygel AV..
skit kul asso, och de va bara 3 kvar innan ja skulle in på banan, så mamma fick springa bort och akut handla ett par stigbyglar! helt sjukt vare, vart nerflyttad till senare start så ja hann hoppa fram och så, sen vare lite ofokuserat på banan, men ponnyn hoppa rätt bra iaf, kval 1: ja de kunde gått bättre, men men, nolla grunden och klockren, sen i omhoppningen fick vi ett ner. bara en jäkla rull bom på kombinationen -.- men men hon va fin..

när de va dags att kvällsfodra och allt sånt börja ja må riktigt illa (förkyld redan innan) kände mig as dålig oh bara blää, blev inte så mke att äta på kvällen, fick inte i mig nåt, så de vart bara att lägga sig och sova, vaknar nångång vid 11? höll på och dö för ja va så varm! sen började det... låg och spydde i nån timma typ ;s sen efter ett tag när de va lugnt igen kunde ja somna om, men de kom tillbaka.. fyfaan hatar att spy..

idag har ja typ känt mig som en anorextiker, mamma har fått tvingat i mig mat, utan resultat typ, ätit ca en helt macka, druckit lite, men itne mer.. mådde dåligt imorse när ja vakna oh de va tvivel på om ja skulle få starta, men ja tog mig igenom kval 2. och hon va så JÄVLA fin! aldrig vart med om liknande. inte ett ända felsprång, allt va grymt, (bedömning A:0) dock! så peta vi inhoppet i sista kombinationen ;( tappa henne lite på ytter i den svängen vilket man inte får, så vi kom lite för nära, men annars va allt as bra!

imorn äre final som gäller, ska rida som ja brukar, men utan nåra fel xD aja hoppas på de bästa, sen känns de inte jätte kul att jja kommer komma hem typ 2 eller så på natten,. och ja ska till skolan på måndag, men mne :D

ska lägga mig och titta på film, och försöka få i mig lite mat ;(


mina nya stigbyglar.. dom är underbara ^^

byye

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad hade du innan? :)

2010-08-28 @ 19:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>