fallin back

jippi, ännu en vecka avklarad.. kvällen spenderas antagligen hemma hos ella :)
ska deppa som fan..
ehm ja idag? skolan va as tråkig.. ella oh ja satt oh ville ta livet av oss, tjöt nästan, jag åkte hem innan provet för ja mådde så jävla dåligt-.- min svenska lärare fick ryck på mig bara för att jag prataade med otto isf ''jobba'' men fanns inte så mke att göra när ja va klar liksom. så jaa ;) min matte lärare dampa på mig också bara för att jag inte va med på hennes genomgång, men kände att det är inte värt att va med på genomgångar som hon krånglar till det dubbelt så mke på... eftersom ja redan har svårt för matte-.- så aaa.. lite gott oh blandat från dagen.

ska ta oh leta efter nån buss jag kan ta in till stan och sedan ut till finspång.. *jippi*
slänger upp nåt innan jag drar senare :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>