hate christmas..

jaa då va ännu en jul över? tycker att det är mer o mer överskattat för varje år.. barnen låtsas att dom vill umgås med sina familjer men i själva verket så har dom inget val om dom ska få sina presenter. man lägger ner massa pengar på att skämma bort sina barn varje år. räcker det inte med födelsedagar?
vi i min familj firar inte julen som andra gör.. jag tycker bara att det är fruktansvärt tråkigt. vara tsm med min familj är jag varje dag o ännu mer under helgerna tex.. kollar på film, myser gör saker tillsammans helt enkelt.
o just denna jul är hemsk pga några saker som ja inte tänker ta upp här.. sjukt irriterade äre-.-

men men, jag hoppas iaf att alla ni som firar jul har det bra idag ;)
såå God Jul


*jippi*

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjooo! hallå jag har fortfarande inte sett någon inlägg om den där tyska tjejen som var hos dig.

och sen undrar ajg en till sak. vem är otto`din pojkvänn? :D tack för svar

2010-12-25 @ 18:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>