only the best one

vem är du?
- jag är döden

aa det va ellas o min favorit replik inatt, hade så jäkla kul.. jag hitta på massa ord, ella garva åt min dialekt (som vanligt) chocklad krig. [jaag vann!] galet kul hade vi iaf ^^
idag har vart en rätt lugn dag från de att ja kom hem vid 12? vart ute en sväng på winnie som va hur pigg som helst?
sen börjat städa mitt rum lite`osv.. måste göra nåt åt de känner ja. ser ut som ett bombnedslag just nu
när ja är klar med dee så äre PLUGG som gäller.. 2 prov nästa vecka oh sen stanna kvar i skolan för att träna tsm med brudarna! jippi. hoppas att det går bra för oss nu ;)

be back later med ett AS fin inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>