svar och massa annat

ang: kommentaren (hate christmas)
förlåt att jag inte svarat på din fråga men har inte haft den tiden att skriva så mycket riktigt. men ikv LOVAR jag att jag ska berätta om Jana
och sen undrade du även men otto var.. han är iaf världen mest underbaraste pojkvän som man kan ha! sjukt snygg/snäll/bäst.. you named it!. låter säkert ytligt att jag säger såhär men de äre inte.
han är en sån kille man verkligen kan lita på, han lyssnar om man behöver prata.. han är bra till allting!
så nu vet ni lite mer om honom ;)
________________________________________________________________________________

sen ja, påtal om ingenting typ.. igår vare inte mycket bloggande, men va upptagen i princip hela daan.
var på media markt TVÅ ggr... köpte tv och en (ipro230) i crul.. älskar deen. ska lägga upp bild sen när kameran är laddad. sen vid 8 åkte jag med mamma in te stan o drog te sandra
bästa duu ♥ vi hade as kul på kvällen o massa prata vart det, något vi behövde!
sen imorse drog vi in till stan.. oh herre gud säger jag bara!
mellandags rea i norrköping är fan samma sak som självmords försök! haha!
men men fick med mig en hel den hem iaf ;) visar det sen också..

när ja kom hem så vart de ut i stallet o rida hectica en sväng.. sjukt pigg som vanligt men riktigt fin :)
nu sitter ja i sängen under täcket fryser som fan o funderar på nåt som jag kan äta innan jag dör av hunger ^^

vart mycket att skriva idag kände ja ;) men ajaa, ni får hålla utkik på inlägget om Jana som kommer senare under dagen :)


Kommentarer
Postat av: lisaaa (ns1b) ;)

spännande med en icrul, kan du berätta om den.. fungerar den lika bra som en icuRl? (a)

HAh skoja med dig gumman , hehe ;* <2

2010-12-28 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>