långt

detta blir inget lång inlägg. bild på magen kommer imorn. hinner inte nu.
har nyss pluggat klart, hunnit städa rummet, fixa massa till imorn och ja, lite allt möjligt.
en annan kol sak, ja har fått an fanbild från en av mina läsare, såå gullligt (A) ahah



såå fin (A) ahah gjord av celina.. bloggen här --> http://celinaaalvareez.blogg.se/

men om man ska se hur skolan va idag så va den awesome! patti ja och benji satt och eller låg på bänkarna och sov under första lektionen och resten av klassen satt typ och sov, vilken lektion, rasterna är alltid lika kul, ''nån'' kasta en penna på emma.. inget som ja såg:O (a) jonas fick skulden, alla skratta,
jag har haft jävla attacker idag asso... skrattat så ja gråtit, alla undra va fan de va för fel på mig.. ahhaa sen lollos kaniner på tavlan, omg asso

men de får räcka, nu ska ja lägga mig och läsa sen ''sova''..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>