mindre

joo då har man sett ännu en deltävling av melodifestivalen, det är fane mig pinsamt att vi i sverige ens har nåt sånt.
har sagt att till nästa år ska ja söka, och ja menart!
kan dom ta upp människor som är tondöva och inte har nån melodi i sin låt kan dom lika gärna ta upp mig som inte är tondöv och som har gjort låten själv, skiter i vad folk tycker, ja älskar att sjunga så ja bryr mig inte vad alla andra tycker.. så ja ska st'lla upp som en kul grej nästa år bara xd

men nu under kvällen så har de vart rätt lugnt annars. kolla på super g med familjen. inklu.. jörgen och sarah, mys.
innan det så hade vi ätit lite. sen kolla vi anja persson som åkte av bra, men tyvärr tappade för mke i en sväng :( vilket va synd, men imorn äre stor slalom har ja för mig x)

men nu ska ja fortsätta kolla på film och utforska min nya mobil xd haha den har så många roliga funktioner och knappar ja itne förstår mig på (a)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>