nationella

jaa idag har man avklarat 2 nationella prov, gick super ju?(Y)
gymnasiet är även söökt nu!
krångel som fan och det var nästan menat att jag skulle gå om ett år xD ahha..
sen äre helt sjukt fan... jag har bästa klassen. här är underbara benji,
sjunger så jävla bra gör han, är riktigt avis på'n:D



så grym han är! hahaha
men nu blire att gå ut i stallet, bild på magen kommer sen ikv, när ja har min egen dator.

btw, imorn är man ledig från skiten så skönt! skulle egentiligen åkt till lisa idag med det blev inte så. saknar dig vännen!
lördag äre ner till nörby's och fira älsklingen! och söndag bio med älsklingen! cp som vi är så ska vi kolla på
valentines day, tror ja den hette :D



men här har ni bilden.. tummen upp för nationella!

och en, som ni aldrig har sett mig förut xD bjuder på båda 2..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>