nattinatt..


vi börjar med dagens teori ^^

aa.. har vart på mitt vanliga humör idag.. det betyder att ja har vart cp.. garvat som ett as, eller inte hela dagen
när alla hade gått på spec idrotten.. före första så har ja haft så ont i ryggen så ja inte kunnat röra mig.. sen när vi satt och plugga, om drogen! *asd* så kom ja på värsta grejen... va med hampe och davidsson då.. vi va inne i lärarrummet för att vi skulle skriva ut nåt, då satt ja på en av stolarna och bara stirra omkring mig..emma sa typ, det är ju nåt fel med den ungen, helt strirrig.. då kom ja på hur ja skulle va om ja knarka,..
tänk er mig. knarka xd ja skulle va som en jävla durracell kanin DE LUXE.. (stav)
går knappt tänka tanken men iaf.. helt jävla sjukt xD  men ja har ju kul..



men annars har dan vart helt okej? hectica va underbar när ja tränade... (skolan): gillar fortfarande inte monica, men de är ingen nyhet!
mitt uppdaterande kommer va lite lågt nu under denna vecka, pga att i skolan, ja har suttit och pluggat från halv 8 tills nu, eller ja sluta för 10 min sen..tur som fan så har vi sovmorron imorn.. börjar kvart över 10...

halleluhja! kan sova 1 timme längre..

men nu ska ja sova...
tröjan ja köpte i helgen!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>