2010 her we come!

fyyfan!!!
bääästa nyår någonsin,  firades med bäästa vännerna!
ANDREA OCH LISA
shiit så kul det va, vi va ensamma hos mig, vilket jävla liv.. ahhaha
efter tolvslaget, vart med skrik och sånt xd musik på högsta nivå och daans! ska lägga upp bilderna nuuu! hahaha
ja va helt galen asso....

jag ser typ full ut på alla bilder (a) men ignorera deeet (a) ahahaha xd

här kommer det lite bilder iaf!

det började såhär.. loockning i håret.

seen

till att man såg ut så! uusch, men måste bjuda lite xd
senvart det bilåkning med min galje, ja garva som fan .. seen ni!



då vart det sååång "!  MYCKET OSERIÖST!!!

filmklipp finns på youtube.. (jennie sjunger)

sen drog ea ja och lisa till mig.. vi hade lite förfest hos ea, nu vare fest xd aahaha
coh uuuursäkta för dom vackra bilderna på mig (a)

jaa såhär såg det ut en minut i 12 xD
driicka :D
sen plötsligt

vart det nytt år xd ahaha
men nu ska vi sova.. lägger upp mer bilder imorn :D

förresten... GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer
Postat av: angelica

haha fina bilder..

och gott nytt år själv:)

2010-01-01 @ 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>