busat med webbcamen! :D


''mitt vanliga jag''

chockad? xd

svartVSvit.... :D

nått gick fel?...

fattar ingenting.. det går itne som ja vill
......................................................................................................


aja slut på det nu ;D städat klart och så. vart nere hos ea och hämtat mina saker, och nu sitter man i sängen med datan i knät lyssnar på musik sjunger lite till.. just nu äre erik med higher... mumms mumms på det. sen kollar ja på tv och pratar med folk på msn, inte lätt men är ju tjej så ja klarar det x))

blir ingen outfit för idag kameran doog... fybubblan på den. men men, rummet är klart och ja har till och med pluggat ;o låter inte som jag, men nu är ja nästan helt klar med matten och tyskan har ja börjat på,
har pratat med sandra massa på msn nu ikv.... alltid lika underbart! älskar dig vännen!!!!♥

kom på det att idrotten i skolan idag var roliig xD eller nått i den stilen, stationer emma håller idrotten ''styrka'' = fiasko... ahhaha men patti och ja hade kul som vanligt, neli hade sönder min bh innan vi började lektionen och jaa.. underbar dag :D
men funderar på att lägga mig i sängen och bara kolla på american pie.. sen kanske försöka sova eller nått sånt..
men uppdaterar mer imorn ofc :D hehe..

kul med massa nya besökare på bloggen oxå.. ökar varje dag nu :)

jaja, bye bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>