hell YEAH!!

så jävla nice då! fick ett mail idag från Monica som då är ansvarig för ÖRF
och det stod såhär i mailet! :D

Hej

Ber om ursäkt att jag är så hemskt sen med inbjudningarna, framförallt till
Kick offen den 17:e


Nu är den i alla fall här och även träningen den 30-31/1. Att tiderna
skiljer sig mellan lördagen och söndagen beror på att flera av er ska

iväg på Ridsportgalan på lördagen. Apropå Ridsportgala så ni som ingår i
teamet erbjuds att köpa biljett för 430,- istället för de 550,- som det
kostar för övriga gäster


Och på Ridsportgalan presenteras teamet med foto på storbildsskärm samt
stående ovationer :-)


För er som vill gå på gala så måste ni beställa biljetter av mig snarast så
att ni får sitta tillsammans.



På söndag försöker vi att fota så mycket det går så snygga till luggen så
att ni blir tjusiga på bild. Är det någon som har en digitalkamera med hög
upplösning så blir nog inte Pernilla


Ledsen om ni packar ner den och hjälper till att fota team kompisarna

Ha det så gott, jag återkommer med mer info

Monica ÖRF


_______________________________________________________________________________

Aa ja vart så jäkla glad! kommer va skit häftigt tror ja, har ju aldrig vart med på ridsportgalan förut :D
kommer bli sjukt kul och sen då med hela östgöta teamet! :D


och det blev ändring till helgen, vart inte laserdome, utan bowling... vilket ja är ännu sämre på xd
fast de blir itne min död ^^ ahaha
********************************************

tränade ju idag föresten! gick sjukt bra. Daniel var överglad över mina hästar och tyckte de va jätte
kul att ja har kommit så långt med dom :)
frågade i början va mina mål va under året och ja sa msv A men winnie är tanken, plötsligt säger han lite
små retligt, jaha ny SM vinnaren i kat D elr? xD
log lite då, men vi ska komma dit först... han tyckte att mina planer va bra och att hästarna skulle klara det bra!:D

började lite lågt sen högt som bara den ;O kändes nästan lite läskigt när winnie hoppa.. jävla teknik hästen har..
stanna på 1,40 med henne ;O ville itne mera.. hectica gick 1,20.. helt klokren va hon... super super super pigg!
aldrig vart med om de med den hästen, hoppa som om hindren va max 90cm :) verklgen jätte nöjd..
men nu ska ja skriva klart nåt som ska lämnas på massa ställen typ ;s sen ska ja kolla gymnasier.. får fakking
panik nu asso!


men kanske skrivver nåt mer senare? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>