ingen rubrik

jobbig dag -.-
börja kvart över 8.. sv/so gick bra .. hade nutidskryss.. vem kunde allt då?
joo jag xd haha sen läste vi en text sen prov, det gick väl bra? hhaha
sen hade vi lite matte,
emma va sjuk.
*krya* sen käka vi lite sen vart de racket för mig.
höll i tokey's idrotts lektion.. har nog aldrig varit med om nåra som klagat sp mke xd

retard och failer hade vi kul åt.. retard börja med att springa in i tennis nätet på evighetstaffeten
han va rädd för ea så han glömde svänga xd  sen gjorde failer likadant fast slog sig lite mer..
men vi hade rätt kul åt dom :)
sen när dom skulle utvärdera hur ja hade ''skött'' mig så fråga zetta om ja gjorde nåt dåligt. självklart skulle ratard säga nåt smart då. men misslyckades.. tomat säger jag bara x)
sen sluta vi, sandra hata mig :( pga lektionen.. tog bussen till västertull? eller vare va. sen byta buss ner till rece. sen vänta ea och ja på bussen sen hem..

när ja kom hem käka ja liiite! sen träning. gick super (Y)
sen vart man bjuden på mat hon bror..

men nu ska ja träna sen duscha, skriver nåt mer sen när ja är klar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>