länge sen! ;o

har inte bloggat på ett tag nu-.- har vart lite mke för mig nu, och har helt enkelt inte haft nått vettigt att skriva.
eller det har ja aldrig men ändå ;p
igår va ja ju med amanda hela dan.. mys mys vare. vi va ute och red en sväng och de va fruktansvärt kallt ute ;s

sen kolla vi på scarry movie som gick på tv.. ja kom fram till att det bara va en parodi typ av ja vet va du gjorde förra sommaren.. lite sur vart jag då.. eftersom ja inte visste det innan så vare inte lika kul xd ahhaha men har aldrig fattat det innan xd
sen när den va slut så skjusade vi hem amanda. sen hem igen, mamma och pappa gick och la sig, ja la mig i sängen och kolla på harry potter :)
sen sov ja (a)
vaknade vid halv 8 idag men orkade inte gå upp så ja låg kvar ett tag:p sen ut i stallet och rida ut på hectica:)
hon va lika pigg som vanligt ;p buusponnyn :D
sen åkte vi till ridhuset med winnie... var ju helt underbart att få rida där!
winnie va super fin iaf :) känns bra nu med henne... när vi kom hem tog vi in dom andra 2 sen gick ja in och fixa mig för att åka till Clara :) vi hade möte med östgöta teamet... kul vare :D mke skratt och sånt..
nästa vecka, eller nu till helgen så är det laserdome som gäller för laget :O

det kommer bli min död.. vilket inte känns kul xd

men nu ska kolla klart på scream ;) sen sova
den underbart roliga skoooooooolan börjar ju imorn -.-
kvart över 8 i racket ;d och idrott ..... yeeeeeeah!!!


nighti,night ;)



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha laserdome , jag blir din stolta mördare (a)

2010-01-10 @ 23:44:08
Postat av: Anonym

oooh neej! :O ahha (a)

2010-01-11 @ 16:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>