orkar inte..

har egentligen ingen lust att blogga just nu men görde endå.
skolan va väl helt oke idag? musik-snabbmyyyys!-engelska-lunch-myyys!!-pinsamt-svenska-sjukhuset..

var as jobbigt idag på sjukhuset uusch! klara efter 2 timmar. gick och kääka då ssen när ja skulle gå, träffa jag patti<3 hon hade vart där och kollat fötterna har jag för mig (a)
och ja kom väl hem vid 5 typ. tog in hästarna direkt och sen in till sängen.. vart så ur efter att ja hade vart hos traumatikern. eftersom ja börja min behandling idag..

men nu ska ja ta det lite lugnt ett tag sen ut i stallet och fixa lite med änglarna... sen kanske det blir att sova hos bästa ea ikv.. lilla älsklingen ;(
hoppas det går.. vill mysa med henne!!


men nu ska ja vila lite.. hörs sen;)
kommer kanske med en dagens outfit :D

Kommentarer
Postat av: patti

döö nice hörredu ;D <33

2010-01-14 @ 20:15:13
Postat av: jennie

hahah as nice ;) ahah :D<333

2010-01-15 @ 15:25:06
URL: http://jenniepurvins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>