svar

sååå! nu kommer svaaren till fråge stunden, vart för mycket igår för att ja skulle hinna. vissa fråger är ju helt jävla idiotiska men men..


Linn:
hur många hästar har du? :)
hur ofta tränar du? :D


Svar: jag har 3 st hästar, och tränar varje dag.
men tränar bara för tränare 3-4 ggr i veckan :)


Bellie:
vart har du köpt klänningen som du hade på nyår?
otroligt fiin"!


Svar: jag har fått den av min bästa vänn lisa :D och ja tror hon köpte den på vero moda...


maria:
vad har du för sadel/sadlar?
kan du lägga upp alla tävlingar du ska åka på i år typ :D


Svar:
jag har 2 st prestige sadlar till mina hästar.
kan lägga upp bild på dom sen :D

samma med tävlingsterminen, lägger upp det sen :)


Felle:
kan inte du börja videoblogga lite:D
sen hur gör du med din hy? :o så himla fiin:D


Svar: nej har ingen lust att videoblogga. xd
tack säger ja väl först, sen vet ja inte va ja ska svara.. gör inget speciellt med den
tvättar noggrant med tvål och vatten bara :P


Anonym:
är du oskuld?


Svar: Japp, det är jag!


Anonym:
hur många inlägg gör du per dag? :)


Svar: jag vet inte.. minnst 1 om dan isf, sen varierar antalet lite :))


Anonym:
har du pojkvänn? :D eller typ på g med nån? :D


Svar: nej jag har inte pojkvän.. är lite kär, eller mycket nu(a)


(exempel på idiotisk fråga)
* de vet du *
hur är det att vakna upp varje morgon och inte ha några bröst?
äre jobbit att va total planka?
skulle förstå om de va de ^^


Svar: jaadu, ska ja va ärlig så vet ja inte hur det känns.. eller visst när ja va liten.
men du kanske är avundsjuk att du aldrig har vart ''planka'' utan alltid varit tjock? *HOST*
kan det va så.. äre inte jobbigt att vakna upp varje dag och bara känna hur fet och äcklig man är?
äre inte jobbigt att alltid ha mer än man behöver på kroppen?
skulle inte förstå dig ;)
och till sista bara,.... synd att jag inte bryr mig om va fan du tycker! :D



Anonym:
hur gammal är du?
är du oskuld?
hur gammal var du när du fick mens? xd



Svar: jag är 15, fyller 16 i juni =)
jaa jag är fortfarande oskuld
och ja va 15, ca en månad sen..




va alla frågor och mina svar, somsagt idiot som har så mke liv så den har tid att klaga på alla andra, men ska kolla igenom tävlingstermin sen och hitta bild på sadlarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>