väntan

sitter på golvet i mitt rum. sängen är 'nybäddad' så ja ville inte sitta i den..
speciellt inte i stallkläder. väntar på att amanda ska komma te mig..
vi ska skritta ut på winnie och hectica. mys mys, sen ska vi kolla på film tror ja..

sen senare til kvällen så kommer malin och gaston hit tror ja?
skulle äta midda tsm. malin är även min dressyr tränare så vi ska nog lägga upp en liten planering inför vår och sommar.

men men till nått annat nu. vinter kommer stanna länge till-.-
sa till pappa imorse att vid 1 inatt vare 20 minus ute, och även att de är mke länge sen vi hade så kallt..
men för 15 år typ eller mer när dom byggde huset vare tydligen 30 minus här.. och sen dess har de inte vart över 25 minus... detta är iaf den kallaste och tråkigaste/jobbigaste vintern som ja vart med om. det ända jag vill nu är att det ska bli sommar.. slippa alla dessa kläder. massa lager bara...
vill gå i bikini och kunna bada.. vill tävla och såå! allt är så himla mke lättare under sommaren!
finns inga ord som kan beskriva sommaren. förra året va helt underbart, solen värmen allt.. bästa födelsedagen hade ja, hectica va frisk hela säsongen och gick så jävla bra!

kvala massa roliga saker, och fick uppleva saker ja aldrig hade trott..
detta året ska de bli mer, siktar mot sm med båda hästarna och hoppas på de bästa. winniw känns säkrast med höjderna dock, men hectica är ändå bäst :D

men men, du ska jag gå ut i stallet och mysa med kaninungarna;p och vänta på amanda..

skriver sen!
pusss



fösta msvB och fler blir det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<[url=http://gratisbio.se/?RecruiterID=211960][img]gratisbio.se/banners/2009/se/gratisbio_140_600.gif[/img][/url]>